Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Šimon z Olomouce10. November 2009
Peter chápu tvoje pocity a vážím si toho že ti to není jedno a chceš s tí něco udělat. Ale tak jak jsi napsal, stránky jsou přístupné všem, návštěvnost je velká a to sebou nese příjemné i nepříjemné věci. Lidé jsou různí, slušní, neslušní, jeden by se pro druhé rozdal, druhý jim to krade atd. S tím nic nenaděláme, já si říkám že oni za to nemůžou jací jsou, je mi jich na jednu stranu líto že si život ztrpčují tím co dělají. Proto mne nerozháže nějaká porota, nebo nějaký rebel na webu, ale vše má svoje meze a jakákoliv míra tolerance jednou přeteče. Základy slušného chování a jednání si musíme chránit a to i zde na tomto webu. Svobodu projevu si nemůžeme plést se lží, sprostotou.
Peter10. November 2009
Vážení priatelia,
niekedy dávno, pri tvorení koncepcie tohto webu, som aj predpokladal, že anonýmna diskusia sa musí zákonite dostať i do momentov, ktoré teraz niektorí pranierujú (niektorí nie). Denná návštevnosť heligonky.sk už dávno prekročila počtom nejaké "klubové, či komunitné" stránky a mohli by nám ju závidieť aj weby napr. mnohých okresných miest, či úradov. Je preto prirodzené, že sem prídu rôzní ľudia, s rôznými názormi, s rôznými charaktermi, rôznym typom správania a vyjadrovania - to musíme akceptovať.

Tiež sa z času na čas motám tak trochu aj okolo práva a poviem rovno, že keď niekto konkrétne vyhlási, že napr. Arpád Fruňo z Hornej Dolnej je debil, neustály dement, huľvát, nevzdelanec, živel,... ktorý nevie navyše hrať ani na heligónke, tak to nie je žiaden prečin voči právu. Právo je však jedná veci a slušnosť druhá. A tú to už nie je všetko košér.

Som a budem za voľnú diskusiu (hoci aj anonýmnu) bez nejakých prihlasovaní. Toto je jedným z charakteristických črtov plularity názorov, či demokracie, ak chcete. Musím sa však postaviť aj na obhajobu tých, ktorí si, povedzme, s rôznych dôvodov neželajú, aby sa tu o nich konkrétne písalo a navyše, ak cítia, že sú to lži a nepravdy. Zdá sa, že budem nútený urobiť na webe také technické opatrenia, aby sa v prípade "stavu núdze" dala zistiť identita toho-ktorého prispievateľa. Je jasné, že taký ten "osočovateľ" do basy za to nepôjde, ale príjemné to tiež nebude...

Priatelia,... hlavne tí, ktorých sa to týka najviac, prosím Vás, zamyslíme sa každy vo svojom vnútri, že aké by to bolo, keby práve to Vaše meno niekto neustále verejne ožúval v rôznych súvislostiach. A ja sa pýtam prečo? To sme naozaj ako ľudia až takí zlí a zakerní?


Kontakt: peter@situr.sk
jano9. November 2009
Presne tak, súhlasím xyz...je to od začiatku anonymná diskusia a taká by mohla aj zostať, na internete je podobných diskusií veľa a na rôzne témy. Treba si uvedomiť, že by mala byť o názoroch a nie o osobách. To že sa tu niekto predstavoval a predstavuje pravým menom je každého osobná vec, nikto ich k tomu predsa nenútil... Zamyslime sa nad tým, či práve toto sebapredstavovanie tu nespôsobuje tie problémy!
Šimon9. November 2009
Pro Juraja Kubenu
Vaši stránku navštěvuji pravidelně několikrát týdně, něco jsem tam i občas napsal a vím že to funguje jinak než zde. Souhlasím s tím co jste napsal a lépe je se sejít, pokecat si, zahrát si než si mejlovat. Máte kolem sebe ve Vašem klubu dobrou partu která jak vidět má něco společného a to je dobře. Bydlet někde poblíž tak se mezi Vás velice rád občas podívám. Vaše stránky jako klubové fungují dobře.
pavol9. November 2009
zdravím, hľadám kamaráta z Námestova, ktorý sa učil hrať na heligonke. Ja som musel odcestovať do Norska a stratil som jeho kontakt. Bol by som rád keby sa mi ozval.
Kontakt: 0905455639
xyz9. November 2009
Mne sa tato stranka paci tak, ako je. Zije! Neurazam nikoho tym, ze sa nechcem podpisat a uvadzam pre niekoho nezmyselnu znacku, ktoru pripadne casom zmenim. Chcem zostat v anonymite, nemienim nikoho urazat, ale nechcem ani to, aby niekto urazal mna. Pisal som pod inou znackou a po identifikacii mi prisiel nie prave mily mail na moju osobnu adresu. Naco? Ludia sa mozu porozpravat a vymenit si nazory aj ked si nie su osobne predstaveni. Neprezentujem seba, ale svoj nazor. Nevidim dovod preco by sme sa mali zahlasovat menom. Niekedy je to rusnejsie, ale ved sa nebijeme, nebudeme podavat zaloby na sud a podobne. Zase to utichne a niekto napise mudro o tom, ako by sme mali hrat, aby boli ludia veseli a spokojni. Neskrabme si, ved nas nesvrbi, tesim sa na vase mile prispevky aj do buducnosti. Mame peknu a dobru stranku, tak len ta dalej!
divák 29. November 2009
Súhlasím s divákom, konečne rozumná diskusia. Bez hádok, urážania a kritizovania iných!
domáci9. November 2009
No konečne aj pozitívna reč.
díky
divak9. November 2009
Dobrý podvečer .
Po prečítani si príspevkov mi neda, aby som i ja niečo nenapísal.
Bol som v Krupine ,podujatie dobré, učinkujuci veľmi dobrý.
Opýtajte sa na názor ľudi, ktorý vychádzali spokojný zo sály.
No a čo, že to nebolo až také podľa niekoho,každý je naučený na lný štandard.
Stretávame sa na krstinách.na stužkových svadbách.pohreboch.oslavách a ani raz to neni také, že by bol každý zučastnený max spokojný.
Ešte raz, podujatie vcelku dobré z malými chybičkami krásy,
kto nebol može banovať.
Suťažiť či nesuťažiť? nechajme to na organizatorov.
porota? keby sme rozhodovali mi, bolo by to všetko super?
A na koniec o čo ide.je to o stretnutí kamarátov rovnako naladených a kto chce, tak si vždy niečo pozitívne odnesie aj domov a kto nechce tomu není pomoci.
Ahojte


Juraj Kubena9. November 2009
Uvedomte si jedno, ze heligonka.sk je urcena pre vsetkych heligonkarov , bez rozdielu, tak ju prosim vas neporovnavajte s nasou klubovou strankou, ktora sluzi ovela mensej komunite. To ze sa tam nic nepise? asi preto ze v klube si toho povieme dost aj cez nase stretnutia, ako to raz pekne povedal nas clen Zefo. Mam taky pocit ze nikomu inemu nelezi nasa stranka v zaludku len Vam. :-) Niekedy si treba radsej rozmysliet vec kym sa napise. Ak vidite nieco zle na tom, ze tu navrhujem riesenie pre Petra je to Vasa vec.
@9. November 2009
Pán kubena uvedomte si že je tu sloboda názoru a práve preto sa tu toľko píše a má táto stránka návštevnosť.Vaša stranka je toho príkladom,že nikto tam radšej nepíše a vaša diskusia"čo mate nove?-nič" alebo "asi tu chcipl pes"a napíše tam niekto tak raz za dva týždne,tak tým spôsobom,ktorý doporučujete by sa tu dopracovala aj heligonka.sk .Ja viem krityka sa znáša ťažko,no naopak sa dá veľmi zúročiť.To tu potom budeme písať len to čo sa má ako za socializmu a to čo si myslíme bude vlastne jedno.
Juraj Kubena9. November 2009
Nuž IP adresa.... dosť zaujimava vec.... Ale tak ako možem pisať s domaceho pocitaca, kde mám inu IP čku tak možem písať aj s kaviarne, s hornej dolnej, ba priam aj z Himalaji a zakazdým budem mat inu IP, ale podpišem sa rovnako napr... ŤUŤO. A dalsia vec, internetovy spravca musi mať v databaze spraveny priestor, kde sa mu IP adresa ulozi... Jednoducho povedane, ohanať sa dnes IP adresov na zaklade "vystopovania" nejakeho kazidiskutera je troska zbytocne a smiesne.... A uz vobec tu nepatri nieco take ako urazanie sa a nasledne hrozby trestnopravneho konania... kde to tu uz len zaslo... Navrhujem Peter, vy ako administrator, prehodnoťte prosím Vás, vstup do tohto fora, na jednu jedinu vec, možnosť registrácie a samotneho prihlasenia, Vyriesia sa tým jednoduche veci, ako blokovanie uzivatelov co Vám tu robia neplechu, a trosku takymto nespratnikom skomplikujete zivot... Ja viem ze si moze zalozit iny ucet, ale raz ho to prejde.... na druhej strane, nevzniknu kadejake nezmyselne IDčka ako ( pre priklad xyz, @, a pod) ale kazdy tam bude mat meno , za ktore si bude aj patricne zodpovedny... Uz to tu pokrocilo myslim si dost daleko aby ste nieco take spravil.... Toto uz prosim pekne nie je o diskusii, ale len o hadkach, osočovaní, a pod. Pre prípadnu radu ma kontaktujte emailom.
Zefo9. November 2009
Pre porotcu.Láskavo neurážaj slušných ľudí a radšej sa pozri do zrkadla, určite si riadny krivák.Ja som v Krupine bol a urážky na menovaného nie sú opodstatnené.Už ako to dopadlo, tak to dopadlo, podľa mňa to bolo v poriadku.Venujte sa radšej inej téme. Taký odpad čo tu kydáte, to je hnus!!! Lacko nedaj sa vyprovokovať takými úbožiakmi. :-)
JanoH9. November 2009
To že máme demokraciu ešte neznamená že nemáme byť aj trochu slušní. Či sa mýlim?
Šimon9. November 2009
Pro Porotce
Sleduji diskuzi, nechci do toho vstupovat protože jsem v Krupině nebyl,
ale jedna věc mne donutila něco napsat. Nechci se nikoho zastávat,
nechci, nikomu dělat advokáta, ale to co jste předvedl na adresu p. Skubeně nemá s demokracií vůbec nic společného. Spousta lidí si takto demokracii vykládá, bohužel je to velký omyl. Demokracie má svá pevná pravidla a teprve když je ctíme tak jsme demokrati. Nic ve zlém, jen se mi nelíbilo jak jste Ladislavovi přisoudil něco co je asi daleké pravdě.
Porotca9. November 2009
Vážený pán Skubeň
Ospravedlňujem sa ak som sa Vás dotkol. Prečo sa však hneď urážate?
Len zabúdate na jednú vec: už asi 20 rokov tu máme demokraciu a socialisticke maniére nie sú namieste. Koho vlastne chcete žalovať? internetovú kaviareň?
Ladislav9. November 2009
Pre " POROTCU "
s úžasom sledujem diskúsiu o podujatí v Krupine, musím povedať, že je s časti pravdivá, proti tomu páni nezmôžete nič. Zo všetkých príspevkov si treba zobrať to dobré a vyvarovať sa vecí a konania ktoré spadajú pod kritiku.

Zdvihol mi adrenalín Váš príspevok v ktorom špiníte moju osobu, dávate mi aspon piatich diskutérov mená, dokonca sa hlásia prispievatelia že to písali oni.

Ja na túto stránku vôbec neprispievam a ked som niekedy niečo napísal, tak som sa pod to aj plným menom a titulom podpísal.

Ja bez obáv zverejním moje IP počitača a správca stránky bezpečnae zistí, či príspevok som uverejnil ja alebo niekto iný, ale nie s môjho počítača.

V prípade, že nezverejníte omluvu mojej osobe,tak ako sa da zistiť IP môjho počitača , tak sa dá zistiť aj Vášho a ustanoviť Vás, budem nútený konať zákonným spôsobom, lebo tu ide o hrubú urážku prostrednístvom masovokomunikačných prostriedkov.
s úctou JUDr. Skubeň Ladislav
JanoH9. November 2009
Bohužiaľ pre iné dôležité záležitosti som tohto roku v Krupine nebol. V predchádzajúcom príspevku som organizátorom držal stránku a teraz neviem či si mám sypať popol na hlavu či čo. Ako sa vraví Bez vetra sa ani lísto nepohne a porota asi aspoň na tejto stránke spôsobila taký menší víchor . Z rozprávania a čítania príspevkov usudzujem že tu asi niečo nebolo košér. Kojšovčania môžu byť urazení že sa o ich podujatí toľko nepísalo. A niektorých autorov prosím ,ak sa oni nepodpíšu nech v texte nepoužívajú mená a ešte ak sa nezakladá poznámka na podloženej pravde. Potom niečo nemusí dopadnúť tak ako má , ale tak ako dopadne.
@9. November 2009
Vážený pán porotca ja niesom pán Skubeň a ani sa s ním osobne nepoznám ale vyzerá že nekrityzujem len ja a to je jasný dôkaz o tom ako ste to tam posrali na celej čiare. A ak si nepripustíte krityku,nepohnete sa z miesta a o rok spravite taký istý omyl.Mali by ste sa asi nad sebou zamyslieť, lebo skutočnosť je taká,že kto si nedal zopár poldeci,travu alebo nejaký pervitýn tak z tej vašej akcie nemal nič
Porotca9. November 2009
Pán Skubeň, však vy ste muž viacerých tvári.( Serďčan, Zázrivec,Krupinčan, @ a ja neviem čo ešte a zabudol som na bývalý majster. Podľa mňa všetko dopadlo ako malo. Namiesto tých špinavých reči ste sa mohol pridať ku Kotlebovcom.