Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
no toto12. Február 2013
cisto teoreticka hypoteza.
V jednom sa zhodneme a to, ze stare heligonky kazda zneje nejako inak. Napriek tomu, ze mnohe maju zinkove hlasy, jedna zneje lahodne, silne, a druha jednoducho hraje. A nemyslim si, ze kazdu z nich ladil iny ladic. Mne z toho vypliva, ze na to, ako heligonka hraje po rokoch musia byt aj ine aspekty, mozno ako sa na nej hralo, ci nehralo, kde bola skladovana a co ja viem co este..... Sam som zvedavy, ako budu zniet heligonky p. Duraja po 50 rokoch... aby sme neboli prekvapeni.... :)
Hrajnoha12. Február 2013
Neviem ci ju predal, treba sa asi na neho priamo nakontaktovat.

Presne tak ako hovori Milan, silno som myslel nahlas. Ak si ale myslel tu farbu tonu rychlik, ja velmi neverim tvojej teorii o tom, ze keby hlavackov ladic teraz poladil nove heligonky tak zneju rovnako ako dajme tomu 70-80 rocny hlavacek, kebrdle a neviem ake este. Predsa len sa tam niekde ten zub casu musel prejavit. A veru p. Jelinek ma este co zdokonalovat, ale to je vzdy tak. Ked niekto vyrobi nieco dokonale, vzdy sa najde druhy, ktory to vyrobi este lepsie. Alebo inak - Ak niekto oznaci nieco za nemozne, vzdy sa najde "blbec", ktory to urobi :)
Milan12. Február 2013
rýchlik Ty si fakt defekt.

on napísal hrala silno to neznamená "silno" farbu hlasu a ladenim silu zvuku upravíš len malým percentom. Pan Jelinek sa má čo ešte učiť .
Nech sa mu darí.Treba vedieť prijať aj konštruktívnu kritiku ,ta rozumného človeka posúva ďalej.
Idem si rýchlo zahrať aby som to do zajtra ešte stihol.
Tak Čaute
jjj12. Február 2013
Hrajnoha a aj ju predal nakoniec, alebo mu zostala?
rychlik12. Február 2013
a sme tu! secko, cela krasa heligonky je v ladeni !
Hrajnoha12. Február 2013
@JanK
Hral som na tom Jelinkovi prave u p. Kosztolanyiho, ktory heligonku predaval. Mne osobne sa nepacila, ani po vzhladovej stranke ani po zvukovej. Boli v nej vraj Amana hlasy, hrala neuveritelne silno, ale ako som uz nizsie spomenul, mne viac imponuju stare heligonky a ich farba tonu (hlasu), preto je to len velmi subjektivny nazor. A vravel aj, ze musel mu Jelinek upravovat na dva krat dlzku periek na pravej strane lebo sa zasekavali gombiky.
jjj12. Február 2013
Jeden tu predaval heligonku Jelinek, čo tak mu zavolať alebo napisať ako bol spokojný a či ju ešte má možno dá vyskúšať.
pre JANK12. Február 2013
Zdravim. Pytal si sa tu na heligonku JELINEK. Z vlastnych skusenosti som mal moznost si na nej zahrat, a ako aj vzhladovo, tak aj zvukovo sa mi velmi pacila. Uvazujem ze si jednu zadovazim, lebo aj cenovo su tieto heligonky velmi VYHODNE. Len z mojho dvochodku je tazke nieco usetrit.
rychlik12. Február 2013
viackrizikove alebo viacbeckove stupnice su "nadherne". Vieme ako ich hudobnici maju "radi". Podla mna, keby som si vyberal 4radovu heligonku, tak ladenie DGCF, v krajnom pripade GCFB
zaciatocnik11. Február 2013
Napr. ja nerozumiem co si napisal. Aky je v tom rozdiel, ved pises o tom istom , nie?
Jano Chudoba11. Február 2013
Tonko, on spravne pise B-ES AS DES- nie B-ES AS. Ta poloha toho Des duru mi moc nepasuje, preto som ju predal. Presne ako pises potreboval by som v tom rade mat As a nie Des dur ten Es As je v poriadku.
zdravim
tono11. Február 2013
pre jjj
Nemas pravdu pri ladeni B,Es,As, sa krasne da spievat druhy hlas
/skus to/.
Kontakt: heligonkar
rychlik11. Február 2013
pre Jana Chudobu
neviem ci to bola tato tvoja 4radovka ale na jednej akcii som mal moznost velmi podobnu mat v rukach. hlasovo nebola zla, ale ked si pamatam na lavej strane mi daco nesedelo. to usporiadanie basov bolo take nejake slovinske a tusim bolo tam malo molovych basov
JanK11. Február 2013
Nemá niekto úž skúsenosť s heligónkami E&R Jelinek, aký máte na ne názor.
JanK11. Február 2013
pre rýchlik, máš pravdu ako ten pán dvoj či až troj menný prestal diskutovať tak som tu nezaregistroval povíšenectvo nad prácou alebo hrou niekoho :-))
jjj11. Február 2013
Ešte mi nedá nezareagovať na tu Deliciu ktorá má nápis Hlavaček Praha normálne mi je do plaču ako je tá harmonika znehodnotená. a tie čačky mačky zdvihli cenu o 700e. ach jaj.....
jjj11. Február 2013
ladenie b es as des je v celku nešťastné. počuvať sa daju prve dva rady zbytok je vo veľkých výšavách....
Jano Chudoba10. Február 2013
Pre rychlik, to bola povodne moja harmonika, keby bola F- B -ES - AS nikdy by som ju nepredal. kupil som ju od jedneho pana z Kysuc, neviem ako s a k nej dopracoval. Pan Elo Stepanovsky ju neskutocne naladil, presne podla mojich predstav, to moze potvrdit aj MČ ,alebo aj Simon na nej hral. Ma perfektne basy, ako NOVAK. :) Predal som ju kamosovi na vychod, velmi sa mu pacil jej zvuk. Je mi jasne že stvoradovka nie je pre kazdeho, myslim ze preto sa tazko predava. Mozem ale smelo povedat ze sa jedna o dobry nastroj.
.10. Február 2013
skus p.Číka
marek10. Február 2013
skus Jelinka spravi ti mech za 100 eur.