Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
« 1 2 3 4 5 6 7 »
25.5.201918. Február 2019
Dezericka cifrovackaaa....vsetci tam!!!!!
rogi18. Február 2019
$, u mňa to bol rovnaký prípad. Oba jazýčky boli nie zlomené, ale prasknuté tesne nad nitom, kde do nich nebolo zasahované. Kôli tomu prasknutiu jazýček vydával falošný tón. Zlomil sa až keď po ňom majster mierne brnkol palcom. Podľa mňa to bola vada materiálu.
$18. Február 2019
Jazíčky sa nelámu na tom istom mieste, ako vysvetliš že sa jazíček hlasu zlomil rovno za nitom kde nebolo ani trochu rypnute?
lámanaie hlasov,,,,,,,,18. Február 2019
slovenský ladiči ladia tak, že do perka zboku zarypnú a tým dosahujú patričné ladenie hlasu , ale aj oslabenie jazýčkov, ktorý pri silnom hraní ako je na slovensku najlepšie čím hlasnejšie tým lepšie sa často lámu.
Bol som v zahraničí u výrobcu - nebudem menovať, videl som ako ladí a ako zabrusuje jazýček hlasu :
" má špeciálnu malú brúsku ktorá má 30 000 ot/min a veľmi jemný brúsny kotúčik. Keď potrebuje dosiahnuť určitý ton tak brúsi jazýček po jeho celej dĺžke a neoslabuje ho zarýpnutim do boku.
Nuž ale taká brúska predsa niečo stojí no nie ?
Milan18. Február 2019
Hra a Ty vies co stoja Talianske hlasy?
Hra?18. Február 2019
K tým hlasom sa viem vyjadriť aj ja keďže je to aj u mňa aktuálna téma. Tiež sa mi zlomili dva hlásky na prakticky novom nástroji. Výrobca mi povedal že v poslednej dobe je to pomerne časté a že sa v podstate zlomia vždy tie isté hlásky. Ale toto nieje len pri jednom výrobcovi. Ja to vnímam ako dosť nekorektné správanie zo strany dodávatela hláskov. Je to zrejme zlá celá séria. Ja si myslím, že nieje výrobca ktorý by nebol ochotný vymeniť takto chybné hlásky. Skrátka sa to vymení a fachčí sa ďalej. Mňa len zaráža nečinnosť dodávateľa. Väčšina výrobcov tieto hlasy posiela na reklamáciu to som presvedčený a skratka keď vidia že je to furt ten istý problém tak ich mal dodávateľ skratka stiahnuť z obehu a nie dúfať že sa dva roky keď je to v zaruke nič nestane a potom si skrátka bude musieť človek kupiť nové. Ja a myslím, že nielen ja očakávam že keď si kúpim zinkové dix tak to bude najvyššia kvalita hlasov a nie , že po pár mesiacoch bude treba riešiť problémy ako pri hlasoch za stovku. Takže to nieje údajne, že sa lámu, ale ono sa to reálne deje. Vo vašich príspevkoch a mojích osobných skúsenostiach vidím, že niesom ojedinelým prípadom preto si už zrejme v budúcnosti z česka hlasy do heligónky nedám a zrejme sa obrátim na talianskych vyrobcov povecme. Keď prestanú ludia kupovať ich hlásky kôli takýmto prešlapom tak sa možno zbadajú keď im klesne zisk...
JoMi18. Február 2019
Nuž, áno. Naše subjektívne hodnotenie naozaj môže vychádzať (a neraz aj vyhádza) hoc z jednej dobrej/zlej skúsenosti s daným človekom, či výrobkom. Efekt prvého dojmu funguje. A neochota komunikovať, či opraviť prípadné nedostatky aj u mňa prevažuje nad výskytom nedostatkov-ako píše Šimon, stáva sa, že niečo navyjde na sto percent.
Ale otázkou ostáva, či takýto vlastný subjektívny pocit môžno vydávať za všeobecnú pravdu. Dokonca útočiť na iných ľudí, ktorých (vlastný subjektívny) názor je iný, alebo opačný. Na vyvodzovanie všeobecných záverov je potrebné dané skutočnosti mnohonásobne overiť.
Peter18. Február 2019
No, mám info aj od výrobcov
Šimon18. Február 2019
pro rogi
Ano, tak by to mělo být a myslím si že většině případů to tak je. Hned někoho pošpinit protože jedna paní povídala se mi nelíbí. Konkrétní případ přesně a adresně popsat a pak ať si každý udělá úsudek. Jak jsem psal, stát se může lecos, jde o to aby to nebylo často a řešilo se to tak jak jsi popsal tvůj případ.

pro Peter
K těm hlasům by se tady mohli asi nejlépe vyjádřit výrobci a napsat jaké mají zkušenosti a zda se jedná o nějaké ojedinělé záležitosti nebo se případy z nějakých důvodů množí. Mě se zatím na žádném nástroji nic takového nestalo, ale jak tak někde s kamarády kecáme o heligonkách tak vím že se to občas někomu stane.
Peter18. Február 2019
V poslednej dobe mám z viacerých strán informácie, že sa množia reklamácie na nekvalitné hlasy. Reklamácie sú vraj až "ústretovo" bez problémov riešené, teda údajne existuje podozrenie, že sú si dobre vedomí reklamovaných vád hlasov. Pravdepodobne sa používa horší materiál, iný dodávateľ, alebo niečo podobné. Ale toto všetko sú iba dohady ľudí.
rogi18. Február 2019
Peter, Šimon, dá sa s Vami naozaj len súhlasiť. To, ako hodnotíme výrobcov závisí nielen od kvality ich výrobkov ale aj od ich profesionálneho a ľudského prístupu k nám ako zákazníkom. Mám s tým taktiež osobnú skúsenosť, keď mi na novej heligonke do pol roka dvakrát praskol hlas v priznávkovom akorde. Prístup výrobcu bol úplne v poriadku. Hneď ako som sa mu emailom ozval, prišla odpoveď, že môžem prísť kedykoľvek (aj hneď), len aby som dopredu dal telefonicky vedieť, aby bol v dielni. Samozrejme mi hlasy vymenil zadarmo na počkanie aj s doladením, k mojej úplnej spokojnosti. Popri tom sme vždy hodili kus reči okolo heligoniek. Opýtal som sa ho, či aj on reklamuje vadné hlasy u výrobcu na čo mi odpovedal, že teraz už áno, že ich zbiera a potom pošle výrobcovi na posúdenie. Predtým to nerobil, ale s pribúdajúcimi kusmi to ide už do penazí. Samozrejme, že určitou mrzutosťou je, že musím k nemu dôjsť pár desiatok kilometrov lebo heligonku nechcem posielať kuriermi, ale osobne mi to až tak nevadilo, pretože som sa uňho stavil po ceste, keď som šiel okolo. A keďže som ináč s jeho remeselnou prácou aj prístupom veľmi spokojný a kvalita vyrobených hlasov nie je celkom jeho "maslo", tak ho nemôžem hodnotiť ináč len ako dobrého výrobcu, od ktorého si plánujem ešte kúpiť heligonku v nejakom inom ladení. Naše subjektívne hodnotenie jednoznačne závisí od toho, ako sme s výrobkom spokojný a v nemalej miere od prístupu výrobcu k nám, jeho komunikácii a ústretovosti. To je samozrejme môj názor a pohľad.
Peter17. Február 2019
Šimon, naprosto súhlasím.

A Tvoju poslednú vetu si dovolím preložiť do slovenčiny:
"Na Hanu prišiel (vyšiel) Jaro!" :-)))

Príjemnú nedeľu všetkým.
Šimon17. Február 2019
Peťo v tom s tebou souhlasím a i já jsem s ním přestal komunikovat a dále jsem kupoval u jiných. Jen jsem ale chtěl upozornit na to že jedna chyba na nástroji neznamená že dotyčný výrobce vyrábí vergly a střepy. Stát se to může každému. To co se stalo mě je ale i selhání lidské a to je horší, pak je to špatné a vrhá to stín na celou firmu což je logické. Závěr - pokud se na nástroji něco stane, výrobce má slušné a vstřícné jednání, vše dá do pořádku tak jak má být, tak by to neměl být důvod abych o něm psal záporné recenze. O to mi šlo, to jsem chtěl oddělit od někdy rychlých, neověřených a emočních hodnocení výrobců. Krásnou neděli všem, na Hanou přišlo jaro !!!
Peter17. Február 2019
Problematika výrobcov určite nie je čiernobiela a dá sa rozoberať z rôznych uhlov pohľadu. Označenia ako dobrý výrobca - zlý výrobca sú však takým komplexným ľudským zhodnotením daného konkretného výrobcu. Netreba sa pohoršovať, ak niekto, kto má nejakú konkrétnu skúsenosť s konkrétnym výrobcom ho označí prívlastkom DOBRÝ/ ZLÝ. On to tak zažil, toto sa mu prihodilo, je to jeho skúsenosť, tak nikto nemáme právo mu prevracať jeho osobný zážitok a z neho plynúci názor.

Netreba zabúdať, že na hodnotení výrobcu sa podieľa aj veľa iných faktorov, nie iba kvalita výrobku. Je to napr.aj komunikácia s klientom, spôsob vybavovania reklamácii, kazivosť výrobku, trvanlivosť, primeranosť ceny a pod... Všetky faktory sa na mene výrobcu podpisujú globálne a zákazníka absolútne vôbec nezaujíma, či napr. nejaký pliešok na španováku remeňa, či pružinku klávesy výrobca vyrobil v dielni sám, alebo mu ju dodal nekvalitný dodávateľ. A nezaujíma ho ani, či telefonáty, maily vybavuje sám, alebo či ich (ne)rieši jeho zamestnanec nespokojný s výplatou.

Z tohto pohľadu predsa nemôžem o nejakom výrobcovi povedať, že je DOBRÝM výrobcom, ak sa mi niečo na výrobku pokazilo a on ma už ignoruje a neodpovie ani na maila, list, telefonát. Zákazník je dobrý iba vtedy, ak s plným vreckom eúr prichádza spísať objednávku?

Je to môj názor a aj napriek dobre znejúcim heligónkam aj ja by som nejakého výrobcu označil, že je to "zlý výrobca", ak by po kúpe nástroja prestal so mnou komunikovať a doslova ma ignoroval.


Postrrh16. Február 2019
Pre: simon
Klobuk dole pred takymito slusnymi a normalnymi diskutujucmi...
Šimon16. Február 2019
Já bych k té kvalitě heligonek napsal asi toto. Můj názor je, že z toho co se deset let motám trošku kolem heligonek jsem poznal, že žádný z výrobců není špatný a není taky žádný co by to natřel zahraničním výrobcům jak se tu občas někdo prsí. Myslím si že ve velké většině nabídky odpovídá cena kvalitě, je z čeho vybíral a za to bychom měli být vděčni. Samozřejmě každému výrobci a každému z nás se podařilo udělat někdy něco co není na 100%, a kdo tvrdí že ne tak podle mne kecá. Pak jde o to jak se daný výrobce k problému postaví, jak jej řeší a zda si z toho odnese nějaké ponaučení do budoucí činnosti. Pokud se nějaký problém vyskytuje častěji u více lidí, je samozřejmě dobré na to normálně a slušně upozornit. Hlavně ti dotyční by na to měli upozornit výrobce, ale pokud tady jejich známí a jedna paní povídala něco kritizují tak to moc neberu. Stát se může vše, za vším je nějaký lidský faktor a tam nikdy nevíte co vše může práci ovlivnit. Na každém novém nástroji který mám se mi něco malého stalo. Ať to byl Ekarth, Alpen, Schmitd a jiní, vždy se drobnost vyskytla. Ale sakra to není důvod k tomu abych hned někde veřejně psal že ten dotyčný vyrábí vergly a střepy !!! To je blbost !!! Kdyby to tak bylo tak jej tržní prostředí a konkurence dávno smete z trhu. Jeden příklad: Třeba na nové německé heligonce Ekarth mi prasknul trochu atypický napínák basového řemene. Takový se nikde nepoužívá, takže jsem to vyfotil a poslal na firmu Ekarth s tím zda by mi neposlali nový nebo bych ho i odkoupil. Výsledek byl takový že mi na dva e maily nikdo neodpověděl a já si ten malý úhelníček který to držel vyrobil sám z nerezi. Ano, nasrali mě, ale prasklnul plíšek který od někoho koupili a namontovali, a za počítačem seděl někdo komu asi stará dala na svačinku o kolečko salámu méně a odnesl jsem to já. Přesto ale netvrdím že Ekarth vyrábí špatné nástroje protože ta harmonika má mnoho předností proti jedné malé chybě. Takže hledejte na všem hlavně i přednosti, těch je vždy více než nedostatků a je to dobré praktikovat nejen s těmi heligonkami ale i s lidmi. Pak bude všem trošku lépe. To je můj názor nejen na kvalitu heligonek. Další nástroje jsem z tohoto důvodu ale již kupoval jinde protože konkurence je velká a vyrovnaná, a tak proč nesáhnout jinam. Proto by si měl každý výrobce ze všeho pro sebe vyvodit nějaké ponaučení aby nepřicházel zbytečně o dobré jméno a zákazníky. To je ale věcí jen jejich, to my neovlivníme, ale můžeme to být pro nás ponaučení. Ale jak psal i Miro.S., vše by se mělo řešit slušně bez urážek a zbytečných emocí.
Miro S.15. Február 2019
Peter, máš pravdu!
Kto na tejto stránke a v tejto diskusii nikoho neuráža nemusí sa skrývať za anonymitu. Tiež ma niekedy vie rozčúliť nejaký diskusný príspevok, ktorý si tu prečítam, ale netreba hneď odpisovať, treba sa upokojiť, porozmýšlať a až po nejakom čase zareagovať. Keď sa náhodou niekoho dotknem, tak sa treba OSPRAVEDLNIŤ!
Ešte niečo. Dobré je vyjadrovať sa ku tomu čomu rozumiem, alebo mám s tým aspoň nejaké skúsenosti.
Písať o niekom, alebo o jeho výrobkoch či jeho inej činnosti sa dá tiež slušne a bez urážky!
Skutočne15. Február 2019
Nepoznám ani jednu heligonku od všetkých výrobcov že by boli bez poruchy....každá sa časom vyloga zoderie....BMW Audi Mercedes Fiat.....všetko sa kazí...a všetci výrobcovia píšu na stránkach opravy heligoniek tak prečo by Alpena neopravil napr Jelinek ....či výrobcovia opravujú len svoje Heligonky?
palo15. Február 2019
ja mam heligónku ktorú som kúpil v Nemecku pred 16 rokmi keď som tm pracoval a ako lusknič sa nekazí nič sa nerozlaďuje.
V decembri minulého roku som bol v Nemecku a aj s heligonkou - nosím ju všade a zašiel som aj k výrobcovi či náhodou nie je niečo treba poopraviť.Chytil zahral a povedal " Hrá výborne treba len jedno hrať " avšak dodal keby niečo sa náhodou stalo tak nej mu ju pošlem alebo donesiem on to opraví zadarmo len preboha Vaším odborníkom ju do rúk nedávajte. Asi vedel prečo.
:)15. Február 2019
Pockaj ked sa ti Alp..pokazi kto ti to opravi? ??
« 1 2 3 4 5 6 7 »