Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
,....17. Máj 2012
chlapci ja by som chcel počuť vás ked toľko kritizujete verím tomu že by ste zlyhali na celej čiare pretože kvalitní hráči tu nekydaju na nikoho len žebráci čo nemaju ani spevom ani hrou na tých čo vystupujú tak musia kydať
Rasťo17. Máj 2012
Pozorovateľ to vystihol.
Pre... "ak to ma potesit dotycneho alebo okolie" - jasné, ale sú rôzne stupne potešenia. Ja sa tiež rád zabavím a živá heligónka je paráda. Ale ak chceš byť naozaj silný, musíš byť autentický, svoj. Potom je to už nielen potešenie, zábava (nič proti tomu), ale kumšt.
pozorovateľ17. Máj 2012
pre ironického xyz
Ako som tu prednedávnom napísal, je tu veľa ľudí, ktorí nemajú ani potuchy o piesňovom bohatstve svojho regiónu, preto tu píšu hlúposti o tom, že ˝niektoré regióny nemajú tradičné piesne˝. Okrem toho, že celé Slovensko pobehali zberatelia ( len taký Plicka zapísal temer 40 000 nápevov) a v každom kraji našli neúrekom pesničiek - chceš tvrdiť, že v niektorých regiónoch počas krstín, svadieb, regrútskych odobierok ... nespievali, že tam nebývali tanečné zábavy ?! Treba sa len prebrať zo svojho podivného sna a začať sa vzdelávať. Potom zistíš, že za života neobsiahneš ani bohatstvo svojho regiónu, nie tak ešte aby si samopašne skákal do iných krajov.
Mato17. Máj 2012
pre ...
PEKNE POVEDANE
...17. Máj 2012
" taky hraci musia pocuvat a nehrat" ... dobra hlupost, este aby sme kazdemu zakazovali a prikazovali co ma kto robit. Prisiel som k poznaniu, ze nech si kazdy hra na co ma len chut :D ak to ma potesit dotycneho alebo okolie, tak len smelo...nebrat do uvahy hluposti, ktoré tu niekto pise!!!
xyz17. Máj 2012
prišiel som k poznaniu, že každý by mal hrať to čo sa hrá v jeho regione, a ostatné nato nech sa vykašle. Kto bude si chcieť zanrať npr.pesničku z východu nemá nárok. Ak taký hráč nemá vo svojom regione dedičstvo otcov tak nech nehrá a len počúva. Potom nás heligonkárov z regionov bude málo, ale nikto nebude nám do toho kafrať. Sú regiony bez tradičných pesničiek tak taký hráči musia len počúvať a nehrať. Čím menej nás bude tým budeme lepší a hotovo. A to že rozprávame nárečim, niekedy ani sami sebe nerozumieme to je dobre to je základ slovenčiny.
:D17. Máj 2012
...chcel som ju opačiť dala sa do plaaaačúúúúúú
...17. Máj 2012
sak práve, niektorí to neviete pochopit... je iné chybu vytnúť, aj ked je to niekedy tazko, lebo na viacero pesniciek je viac melódií ...ale iné je tu to ho cloveka zhadzovať....tam je pes zakopany
xyz17. Máj 2012
Ale keď raz niekto očuje v piesni dáku chybu má byť podľa teba ticho a iba chváliť, chvaliť? Diskusia slúži práve na to. Keby to malo byt inak, vtedy by to bolo choré. Choré je práve to že to niektorý neviete pochopiť.
...17. Máj 2012
ano, mozno je malo kvalitnych hracov, ale su aj takí, ktorí to vedia zahrat.....a rozoberat to tu budu len zakomplexovaní ludia, ktorí nic iné nerobia, len komentujú a zhadzujú druhých... tomu sa uz hovorí choroba :/
rychlík17. Máj 2012
ja v podstate suhlasim s vami seckymi. Mozes si hrat i na podiu co xces. Mozes hrat i piesne z cudzich regionov - nikto ti nebrani, potom sa ale necuduj, ze sa tu zdvihne diskusia taka aka teraz. Totiz takmer nikdy nezahras cudziu piesen tak ako ju hraju v ich regione. To len ty si presvedceny ze je secko ok, ale ti ludia ktorych je tato piesen jednozncne citia kde si urobil kiksy. Niektori z nich na to poukazu, no hned je ohen na streche v diskusii, ze ako sa opavuzuju kritizovat PANA HRACA /alebo HRACKU/, ukaz video ako hras ked kritizujes a pod. blbosti. Pointa je stale v tom, ze cudzia piesen je cudzia piesen a je iba velmo malo kvalitnych hracov, ktori dokazu tie mimoregionalne rozdiely zakamuflovat aby neboli poznatelne...........
:D17. Máj 2012
Ajaču , ajaču mam frajerku Kačuuuuuu :D
...17. Máj 2012
aj ja suhlasím s Matom :D tak tak pravda je to :D
+++17. Máj 2012
Suhlas s Maťom rozumný názor.
Mato17. Máj 2012
kazdy vie co ma kde hrat a tiez si myslím, ze sustredovat sa vyhradne na svoj region nieje nutné, slovensko ma mnoho krasnych piesni, tak preco sa o ne ochudobnit ?? ja tiez patrím medzi tych skusenejsích helgonkárov, ale nikdy som nikoho neobvinoval za to co hra...samozrejme ze je to na kazdeho uvazení. - je pravda ze nebudem hrat na goralskych slavnostiach goralske piesne ak nie som goral, ale preco nezahrat piesen napr. z vychodu- ak je pekná a stoji za to sa snou ukazat....
...17. Máj 2012
a ked pochádzam zo zapadu ale viac sa mi pacia pesnický z vychodu tak co?? nemozem ich hrat...to prd bacov :P :D zahram si piesen aku uznam za vhodne a na hocakom vystupeni :P :D
33317. Máj 2012
pre Ale

uz ako tu niekto spomínal.... treba vediet co a kde zahrat to som napísal....ale je hanbou, ze tu druhych zhadzuju za to co hraju, nech si hraju co chcu...ci je to vychod , stred alebo zapad ...mne sa nepaci ked hra niekto vylucne len piesne zo svojho regionu

...a ano...so svojim stylom hry a pesnicku si vyberam na mojom uvazení
Ján z Kríža17. Máj 2012
Súhlasím - na pódium vyjdem s reprezentatívnym repertoárom svojho kraja, po vystúpení popíjam borovičku a hrám zmes odrhovačiek spolu s ostatnými.
rychlík17. Máj 2012
a ci si profik a zahras hocico mozes ukazat medzi partiou po vystupeni. Ci poznas iba tie svoje piesne, alebo aj cudzie.............Ano, tam ukaz co vies hraj si co chces a ako chces....... Zo skusenosti este poviem, ze pri spolocnej hre po vystupeni nikomu neide o nejaku sutazivost alebo vysmech toho druheho ak nevie tak ako ja......... Vsade je to o kamaratstve a spolocnom stretnuti
Ale17. Máj 2012
Ale nerozumies, alebo si nechapavec? Vacsina diskutujucich sa uz tu zhodla na tom, ze nech nech si kazdy vyhrava co chce, ako dlho chce, hoc aj same odtrhovacky - ALE NIE NA PODIU. Nikto nikomu nevnucuje ze co ma hrat ked je to mimo podia. Na oficialnom vystupeni vsak by uz mal byt prisnejsi vyber toho co zahras. Na podiu sa asi nechces pysit cudzim perim, nie? Tam radsej vystupim so svojim stylom hry a s piesnami ktore som dostal do vienka v koliske. Myslim si, ze uz vacsina rozpravame rovnakym jazykom, preto uz nechajme tuto temu.