Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Ondrej S.9. Január 2013
Ak by som si vyberal nástroj len pre moje ucho, vybral by som BEs, to je moja srdcová záležitosť, ale keďže sme celá rodina hlasovo posadená nižšie, poradil som sa s pánom MČ a vzal som i najstaršiu dcéru. CFku Lignu má otec, ja Populárku ale nik v rodine si s tým nezaspieva. To AD bola skvelá voľba, manželka je spokojná a nie je problém vytiahnuť Lignu ak by náhodou niekto dobehol s CF. Otec je Podpoľanec takže asi tušíte, aký štýl sa mi páči. A tie naše dve ADčky spolu znejú fakt nádherne.
Kontakt: older73@gmail.com
šimon9. Január 2013
pro ooo
Novou nemám, ale uvažuji o výměně Be Es As za ADG. Jirka Hampl na toto ladění přechází a tak pokud si chci s ním zahrát
musím asi udělat to samé. To je jediný důvod uvažované změny.
Zvažuji do čeho jít.
ooo9. Január 2013
mam B Es, GCF, AGD, Be, Es, As príd si vyskušať. Rychlík ty máš heligonky akej značky a ladenia? A hrávaš pre seba alebo chodíš po akciach narodky,vyročia máje, fašiangy, hody?
šimon: presne to je tak ako si pisal človek teraz maká ako šrob niekedy aj 16 hodín aby niečo mal. Ale zistil som že monoho ľudi strašne závidí že niečo v živote dosiahneš že si vieš zarobiť.No a potom si aj niečo pekne kupiš alebo sa ideš niekam pozrieť. Kupiš si novu heligonku a koľkí to nevedia prežiť Ale pritom oni sú sami pasívny vyvaľujú sa pred televizorom nesnažia sa a pracu ktorú odvedú je katastrofálna, totálna fušerina typu Franto drž ten komín ja jedu pro peníze. takýchto ľudi som začal veľmi filtrovať v mojom okoli.Ale isto to všetci poznáme čo už. šimon máš nejakú novu heligonku teraz?viem že máš tu dvojradovku.
rychlik9. Január 2013
ooo - To si kde nabral, ze AD je pre zeny niedobre? podla mojich skusenosti je D pre baby ako stvorene. a ceefka? je ich najviac ale cim dalej tym viac je to hnus. pravda, cf je kdesi v strede, ale v efku sa vacsine ludom nespieva najlepsie. Este tak podpoliancom a horehroncom kde setci cvirikaju jednohlasne, tak ano, ale skus efko ku dvojhlasom, potom uvidis
šimon9. Január 2013
pro ooo
S tím důchodem máš pravdu, čas pořád chybí,nechápu jak jsem u toho všeho co dělám mohl ještě 10 hodin denně pracovat. Až teď jsem poznal v jakém psychickém vypětí a stresu jsem léta žil. Takže od toho důchodu si moc neslibuj, ale je to změna a paráda, to je fakt, na heligonku je času fůra !!!
ooo9. Január 2013
Asi si hrá sám pre seba. A tak mu to vyhovuje. to AD.Stejne do partie je najlepšia CF.všetci to aj tak tahajú čo vyjvyššie.Stači že tam máš nejake ženy a si jak s AD tak s B es nizko. Ale ondrej si kupil heligonku pre seba a jemu to vyhovuje takže o čo ide. možno si časom kupi aj CF. Ale všetci dobre vieme že aj tak s tým hraním človek nezarobí na harmoniku ale prerobí.je to proste hobby.a nehovoriac o tom že na každý vikend ťa niekam volaju hrať piatok sobota a ešte aj cez tyžden raz čiže minimalne tri akcie tyždenne.Bavilo ma to rok v kuse.Teraz to všetko posuvam dalšim lebo sa to proste nedá to by človek musel byť na dochodku a mať more času.Ale ked sa tak zamyslím tak dochodcov čo mam doma furt kričia nestíhame nestíhame... heeh a su doma celý den. nuž asi aj mi taký budeme raz.
rychlik9. Január 2013
u vas na vychode je kazda druha piesen molova. toto co sa pytas ti moze preto odpovedat iba clovek z regionu, kde sa tiez hra vela molov. ked ma hrac v repertoari 3, 4 molove piesne tak nezisti ci to vyhovuje ludom alebo nie
Peter9. Január 2013
Ondrej S.:

Veď práve o to ide. Ty máš hlbší hlas nuž H-mol Ti zdá sa vyhovuje, i keď ako sám priznávaš, že zrejme už to nie je ani "spievanie". Dobre, dajme tomu Tebe to ešte celkom vyhovuje, ale ako na "hamol" reagujú ostatní ľudia ktorým hráš?
Miro S.8. Január 2013
Pre Piotre.
Keď máš klapky na heligónke nasadené na páčkach kláves pomocou gumových držiakov, tak ich môžeš na tých držiakoch poistiť lepidlom Chemopren. Nechaj dobre zaschnúť!
Keď sú ale tak vybehané páčky v hrebeni hmatníka, že sa niekedy o seba zachytia, tak bude lepšie keď to dáš opraviť nejakému opravárovi, lebo to je už zložitejšia práca.
Piotre8. Január 2013
pre Rychlik:

Servus...neviem ako to myslis precinovat? ani neviem co je to cin :)

proste sa tie priklopky co drzia na tych palickach kovovych pomocou gumenej nasadky niekedy pootocia asi ked zavadia o seba som rozmyslal----ale zase su dost od seba vzdialene...da sa to pochopit ? ci ani nie:) ?
Ondrej S.8. Január 2013
Peter
nie, akurát, mám fakt dosť nízky hlas a väčšinou ani nespievam :) veď stačí že spievajú iný :)))
Kontakt: older73@gmail.com
Peter8. Január 2013
Tam máš H-mol. Nie je až prinízky (alebo privysoký) ?
Ondrej S.8. Január 2013
Po dlhšej odmlke som sa konečne dostal sem. Budem asi posledným, ktorý vám všetkým želá do nového roku veľa zdravia, šťastia a príjemných chvíľ pri heligónke.

pre začiatočník
spieva sa mi k mojej AD dobre, ak sa vôbec to moje hulákanie dá nazvať spevom :D a spokojnosť??? ...otec sa už teší so svojej novej AD v 3hlase tiež od p.Duraja... VEĽKÁ!!!
... mimochodom aj ja aj otec máme basy Amano, priznávky štandard a znie to krásne!


Kontakt: older73@gmail.com
amatérik7. Január 2013
Na ten môj idem dať spraviť stoják v blízkej dobe. Hrá pekne podľa mňa, ani kamarát sa nesťažoval keď mi to ladil. Viem, asi sa to neoplatí. Ale holt študent si lepšie dovoliť nemôže :) Ak sa podarí, tak si možno do konca roka dám spraviť poriadnu. No to je ešte vo hviezdach.
jopova7. Január 2013
Teraz nedávno som predal Populár I. Naučil som sa na nej hrať, ľahká, šikovná, bolo mi jej ľúto, že som už na nej nehrával, pretože mám dve lepšie.
Svoje odohrá, nič sa na nej nekazilo, nemala stoják, nemá heligónkové basy, trošku bolo treba viac robiť s mechom,viac bolo počuť spev ako harmoniku. Vymyslel som takú logiku, že ak niekto na nej hráva a povedzme, že na opotrebenie dá ročne napr. 10 eur, čo je asi 300 sk, tak hráva za 1 sk denne. Pri kúpe za 200 eur ju za 10 rokov ešte vždy predá za 100 eur, alebo má zálohu, či pre deti. Súhlasím s názorom, že je to harmonička pre deti, alebo pre začiatočníkov.
9997. Január 2013
Amaterik: Presne to je ten problém že si sa nepočul.Inak Populár je v pohode ale musi byť v perfektnom stave a zvučný.Lebo su aj takém čo len zahodiť.Tiež mám populára ale nehrávam na tom lebo mam dalšie dve.
amatérik7. Január 2013
Ja napríklad mám doma populárku. A nie preto, že by som začínal a chcel vedieť či na to mám. Ale len proste na poriadnu heligonku peniaze (zatiaľ) niesú. Nieje to lacný špás a populárku som dostal darom. A myslím si že hra je skoro identická v porovnaní riadnej heligonky a popularky. Veď už niekoľko krát som hral spolu s inými heligonkarmi, ktorý hrali na svojich drahších tátošoch, a celkom to pasovalo. Síce som sa sem tam nepočul, ale to nevadí :)
Janko K.6. Január 2013
Pre Jaro
To, že si si objednal knižky od M. Č. si urobil veľmi dobre. Aspoň sa naučíš správny prstoklad a k tomu aj kvalitné basy. Ak máš hudobný sluch, dá sa aj podľa nich naučiť hrať.Veď dostaneš aj vyukové CD. Problém môže byť jedine v tom, že ak nemáš heligónku v ladení C/F tak Ti nebude harmonika ladiť s CD-čkom.
Čo sa týka heligonkárov, ktorí by Ti niečo ukázali pre začiatok, sú určite aj v Košiciach, snáď sa Ti niekto ozve. Čo ja poznám, býval tam Miro S, no ten je už odsťahovaný, bohužiaľ. Najbližšie ku KE býva v Kostoľanoch n/H dobrý heligonkár Peter Brutovský.Už má aj šikovného žiaka Danielka F. Možeš si ich pozrieť aj vypočuť tu v prezentácii od Mira Svetláka. S kontaktom Ti možno pomôže Peter - admin.
Prajem veľa zdaru pri hraní a mnoho radosti z hry.
jaro6. Január 2013
Mám doma dva nástroje. Pianino a heligónku Kebrdle 3-radovú. Chromatická pianová harmonika tu ostala po otcovi a ku heligonke som sa dostal .............zatiaľ ju mám požičanú. Už som si objednal "Učíme sa hrať na heligonku" od p. Čerňanského.
Problém je v tom, že neviem hrať poriadne ani na jedno. Chcel by som sa vás opýtať : "Ako na to?" Prípadne nejaký učiteľ na začiatok by sa nenašiel? Bývam v Košiciach a pracujem v Liptovskom Hrádku.
Ďakujem za prípadnú odpoveĎ.
Kontakt: jgasper@seznam.cz
M6. Január 2013
jirka: Tak ti poviem ja teram mením standard basy za amano a cena je za 4 basy aj s prehodením 120e stare si nechá majster.